Колеги проблема е фикснат!
Оказа се че проблема е в бензинов маркуч този които влиза от лявата част на двигателя ... от вибрациите гайката на скобата която го държи е паднала и болта постепенно се е развил от там бликаше бензин но не постоянно защото съм кинал с часове под капака но само един единствен път го видях да го прави ... (явно при шофиране на скорост налягането се увеличава и за това напразен ход не го е правило пред мен до сега) та след смяна на скобата колата си пали без проблем няма проблеми - да чукам на дърво, но ще сменя всички бензинови маркучи, защото са мн напукани ... така че това е
П.С. благодаря на тези които ме посъветваха да НЕ ходя на Диагностика защото сигурно заради тази скоба щях да съм сменил свещи и кабели които си работят без проблем
Оказа се че проблема е в бензинов маркуч този които влиза от лявата част на двигателя ... от вибрациите гайката на скобата която го държи е паднала и болта постепенно се е развил от там бликаше бензин но не постоянно защото съм кинал с часове под капака но само един единствен път го видях да го прави ... (явно при шофиране на скорост налягането се увеличава и за това напразен ход не го е правило пред мен до сега) та след смяна на скобата колата си пали без проблем няма проблеми - да чукам на дърво, но ще сменя всички бензинови маркучи, защото са мн напукани ... така че това е
П.С. благодаря на тези които ме посъветваха да НЕ ходя на Диагностика защото сигурно заради тази скоба щях да съм сменил свещи и кабели които си работят без проблем

Comment